August 7, 2013

ramadhan terakhir buat tahun ini

assalamualaikum
salam sejahtera
selamat hari raya
berhati hati ketika memandu

ya Allah! dah hari terakhir Ramadhan? haih wish Ramadhan boleh stay lama lagi. aku tak puas menikmati bulan yang penuh barakah ni. 

fasa pertama Ramadhan, berkobar kobar ke surau.

fasa kedua, mula dah nak stay rumah. kemudian bendera pula berkibar. memang tak dapat nak dibendung.

fasa ketiga, masih juga di rumah. haha well aku decide untuk cuba sedaya upaya membaca al Quran sejauh yang boleh. alhamdulillah. dah juzuk 6. tu bukan terbaik yang aku boleh lakukan kerana aku tahu aku boleh buat lagi baik dari itu. 

oh tidak lupa juga malam malam yang aku keluar untuk ambil angin di skatepark shah alam. heh.

aku berharap, umur aku panjang untuk bertemu dengan Ramadhan lagi. semoga Allah terima doa aku. semoga Allah maafkan aku.

keep moving forward.